lunes, 13 de junio de 2011

Seguimos Preguntando






  1. Ten Licencia Municipal esta planta de Aglomerado?
  2. No 2008 o Bipartito BNG-PSOE porque negou unha instalación de outra planta en Mondoñedo?
  3. O Brazo Ecoloxista ADEGA , cuio presidente da mariña foi candidato do BNG para concellal por Mondoñedo nestas elecions 2011, está o tanto destas instalacions ?












o 20 de Maio , dous días antes das eleccións, presentan no concello o escrito de licencia de obra, por parte de CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. de Lalin, de unha planta de aglomerado asfaltico.
Seguimos Preguntando


  1. Ten Licencia Municipal esta planta de Aglomerado?
  2. No 2008 o Bipartito BNG-PSOE porque negou unha instalación de outra planta en Mondoñedo?
  3. O Brazo Ecoloxista ADEGA , cuio presidente da mariña foi candidato do BNG para concellal por Mondoñedo nestas elecions 2011, está o tanto destas instalacions ?





1 comentario:

  1. Ola Queno, son Jose Chao. Quero informarte de que agora non ocupo ningún cargo en ADEGA, ademais actualmente paso a semana traballando fora da provincia... polo tanto non sei do asunto que me falas pero paréceme OK que fagas o que che parece oportuno, e se a maiores beneficia ao medio ambiente: benvido sexa sempre, non é necesario pertencer a ningunha asociación (eu antes en ADEGA) ou partido político (ti agora en Converxencia Galega) para facer ese tipo de denuncias, eu polo menos non me miro a ese tipo de cousas cando chamo ao Seprona para denunciar unha agresión ao medio ambiente. Cando estiven cun cargo en ADEGA fíxeno o mellor que puiden en tódolos ámbitos, ao igual que estou seguro que ti o fas no teu negocio cos eólicos... En resumo: como sei que os teus comentarios son inocentes de todo e non tes "malicia" ningunha, quero informarte de que actualmente non ocupo ningún cargo en ADEGA (son socio sen máis, e se non consta así é por que está sen actualizar na web). Por suposto continua interesándome a defensa do medio ambiente, e no meu caso sen límites: non fago diferencia entre parques eólicos e plantas de aglomerado, por poñerche un exemplo. Como podes comprobar (ver notas de prensa)cando estiven ocupando un cargo con ADEGA non fixen diferenza entre uns e outros no que dependía de min na Mariña, fosen dun partido ou doutro (BNG,PSOE, PP)... eu respondo por min. Así que non entendo o teu comentario no que me fas unha crítica persoal. Para outra vez consultamo antes cando nos vexamos, e se o que che digo non te convence... publica o que sexa necesario. É o mellor ou? a min coñecesme e vesme algunha que outra vez pola rúa, qué problema tes en falar conmigo e non metela zoca como nesta ocasión. Posdata: se non escribiche ti o artigo, que o responsable se de a coñecer e non teño problema en responder de novo (sen alusións persoais a tua persoa)... todos nos coñecemos e non hai que ter medo a asinar os artigos, home. Unha aperta

    ResponderEliminar